E: info@sopack.cz T: +420 602 285 903                                                                                                                                                                                                                                   ENG | CZE | SK | PL | DE | FR | HU | DK | ITA

Vázací pásky, kurtny pro kontejner i kamion

Nabízíme vícenásobně použitelné vázací systémy i jednorázové upínací a vázací prostředky

Sopack nabízí vázací pásky a kurtny pro zabezpečení vašeho nákladu

Společnost Sopack s.r.o. nabízí úvazové systémy, kurtny, safety sheety pro bezpečný převoz vašich produktů. Díky, širokému portfoliu a skladovým podmínkám dokážeme rychle reagovat na vaše požadavky. Jsme připraveni Vám pomoci s doporučením vhodného úvazu, či pomoci vymyslet systém ukotvení. 

Jak vybrat správný úvaz?

Výpočet sil v kamionu/kontejneru

Je nutné spočítat tonáž zatěžovácí jednotky/palety, znát kudy se bude pohybovat kamion (státy a jejich normy), či kontejner (moře, železnice). Spočítat hmotnosti v daných směrech a podle toho fixovat kamion, či kontejner tak, aby bylo vaše zboží v bezpečí. Více níže...

Výběr úvazu dle tun, průtažnosti

Je nutné spočítat tonáž zatěžovácí jednotky/palety, tak aby odpovídala specifikacím daného úvazu. Zároveň je nutné počítat s protažením úvazů tak, aby jednotlivé bloky nebyly moc dlouhé. Protažení úvazů je standardně 3-5%

Kurtny do 3 tun

400daN-Kurtna 6m, tl. 25 mm, 

Specifikace: 2 kusy (0,4m + 5,6 m) LC ( přímý tah) 400 daN

500daN-Kurtna 6m, tl. 25 mm, 

Specifikace: 2 kusy (0,4m + 5,6 m) LC ( přímý tah) 500 daN

1000daN-Kurtna 6m, tl. 25 mm, 

Specifikace: 2 kusy (0,4m + 5,6 m) LC ( přímý tah) 1000 daN

Kurtny nad 3 tun

2500daN-Kurtna 6m, tl. 50 mm, 

Specifikace: 2 kusy (0,4m + 5,6 m) LC ( přímý tah) 2500/5000 daN

2500daN-Kurtna 8m, tl. 50 mm, 

Specifikace: 2 kusy (0,4m + 7,6 m) LC ( přímý tah) 2500/5000 daN

Minimální odběr: 10 ks

2500daN-Kurtna 10m, tl. 50 mm, 

Specifikace: 2 kusy (0,4m + 9,6 m) LC ( přímý tah) 2500/5000 daN

Minimální odběr: 8 ks

Doplňující produkty pro fixaci zboží v kamionu/kontejneru

Výpočet sil v kontejneru v intermodulární dopravě

Tým Sopack je připraven Vám pomoci s návrhem a propočtem sil v kontejneru, při fixaci zboží v kontejneru je nutné zjistit cestu, jakou bude kontejner putovat a dle toho spočítat síly na které má být zboží v kontejneru fixováno. Dle statistik kontrolních úřadů je v dnešní době 25 % kontejnerů exportovaných z EU nedostatečně zajištěno a až 60 % námořních kontejnerů, které jsou do EU importovány. Výpočet sil v kontejneru je definován pomocí norem jednotlivých států, či CTU Code (Cargo Transport Unit), AAR Code (Association of American Railroads) UIC, ČD Cargo. Vždy je nutné se zaměřit na cestu kontejneru

Výpočet sil v kontejneru v námořní dopravě

Pro správnou fixaci zboží v námořním kontejneru je nutné znát, jaké síly na kontejner působí a do jakých směrů je nutné kontejner zajišťovat/fixovat. V námořní přepravě CTU Code určuje rozložení sil dopředu 0,4G, dozadu 0,4G, do boku 0,8G, ve směru nahoru 0,2G

Výpočet sil v kontejneru v želežniční přepravě

Pro správnou fixaci zboží v železničním kontejneru je nutné znát, jaké síly na kontejner působí a do jakých směrů je nutné kontejner zajišťovat/fixovat. V železniční přepravě CTU Code určuje rozložení sil Dopředu 0,5G, Dozadu 0,5G, do boku 0,5G, ve směru nahoru 0 G. Nicméně UIC a ČD CARGO má vyšší poždavky a to dopředu 1,0G, dozadu 1,0G, do boku 0,5G, ve směru nahoru 0,3 G

Výpočet sil v kontejneru v kamionové přepravě

Pro správnou fixaci zboží v námořním kontejneru na silnici je nutné znát, jaké síly na kontejner působí a do jakých směrů je nutné kontejner zajišťovat/fixovat. V železniční přepravě CTU Code určuje rozložení sil dopředu 0,5G, dozadu 0,5G, do boku 0,5G, ve směru nahoru 0 G.