E: info@sopack.cz T: +420 602 285 903                                                                                                                                                                                                                                   ENG | CZE | SK | PL | DE | FR | HU | DK | ITA

Jednorázové vázací pásky pro kontejner

Nabízíme vícenásobně použitelné vázací systémy i jednorázové upínací a vázací prostředky

Sopack nabízí ekonomickou, efektivní, jednorázovou fixaci do kontejneru

Společnost Sopack s.r.o. nabízí úvazové systémy, úvazy, kurtny jednorázové úvazy a safety sheety pro bezpečný převoz vašich produktů. Díky, širokému portfoliu a skladovým podmínkám dokážeme rychle reagovat na vaše požadavky. Jsme připraveni Vám pomoci s doporučením vhodného úvazu, či pomoci vymyslet systém ukotvení. 

Kontejnery:  0-10 /rok

Výhody: Jednoduší fixace, není nutný napínák a spony

Kontejnery: 10 a více/rok 

Výhody: Ekonimčtější řešení

Jak vybrat správný úvaz?

Výpočet sil v kontejneru

Je nutné spočítat tonáž zatěžovácí jednotky/palety, znát kudy se bude pohybovat kamion (státy a jejich normy), či kontejner (moře, železnice). Spočítat hmotnosti v daných směrech a podle toho fixovat kamion, či kontejner tak aby bylo vaše zboží v bezpečí. Více níže

Výber úvazu dle tun, průtažnosti

Je nutné spočítat tonáž zatěžovácí jednotky/palety, tak aby odpovídala specifikacím daného úvazu. Zároveň je nutné počítat s protažením úvazů, tak aby jednotlivé bloky nebyly moc dlouhé. Protažení úvazů je standardně 3-5%

Druhy jednorázových úvazů 

Tkaný polyesterový zajišťovací úvaz se používá jako jednorázový upínací popruh. Představuje nákladově efektivní alternativu k drahým opakovaně použitelným úvazům. Veškeré naše úvazy jsou certifikovány německou společností Lloyd. Naše fixační popruhy a spony  představují nákladově efektivní systém pro zajištění zboží v kontejenru. Jsou vyrobeny z vysoce kvalitních, tkaných polyesterových vláken. Tento zajišťovací systém lze použít pro těžká, nepravidelně tvarovaná břemena, jako jsou stroje a další zařízení.

Jednorázový úvaz S95

Tloušťka: 30 mm

Délka: 250 m

Mez Pevnosti: 2000 daN

30 pytlů/paleta

Jednorázový úvaz S150

Tloušťka: 38 mm

Délka: 200 m

Mez Pevnosti: 3500 daN

25 pytlů/paleta

Jednorázový úvaz S200

Tloušťka: 40 mm

Délka: 200 m

Mez Pevnosti: 5000 daN

20 pytlů/paleta

Jednorázový úvaz S600

Tloušťka: 50 mm

Délka: 150 m

Mez Pevnosti: 6000 daN

23 pytlů/paleta

Druhy spon

Spona S35P

Max. tloušťka: 32 mm

250 ks/karton

Mez Pevnosti: 1600 daN

Spona S30(G)

Max. tloušťka: 30-35 mm

100 ks/karton

Mez Pevnosti: 3000 daN

Spona S40 (G)

Max. tloušťka: 38-40 mm

80 ks/karton

Mez Pevnosti: 4000daN

Spona S50(P)(G)

Max. tloušťka: -50 mm

50 ks/karton

Mez Pevnosti: 5000 daN

Řešení Fixace pomocí systému X

Řešení Fixace pomocí kotvicího a 2 až 4 posuvných úvazů

Vázací systémy kontejnerů jsou vyrobené zajišťovací systémy vyrobené ze 100% polyesterových popruhů a ocelových bezpečnostních háčků, určené pro použití v 20' a 40'DC, 40'HC oceánských kontejnerech. Jsou k dispozici se 2, 3 nebo 4 horizontálními popruhy, které jsou výškově nastavitelné. Popruhy jsou zajištěny žebříkovými přezkami a napínacím zařízením. Rychle, bezpečně a bezpečně!

Doplňující produkty pro fixaci zboží v kamionu/kontejneru

Jednorázové úvazy do kontejneru, či kamionu - Aplikace

 Aplikace

Jednorázové úvazy se používají u velkých exportních balíren a smluvních balíren i velkých průmyslových společností. Protože obal a odpovídajícím způsobem také úvaz v přijímači jsou zlikvidovány a nejsou zaslány zpět, v tomto případě jednorázové úvazy výrazně snižují fixní náklady. Zejména ve velkých množstvích je tato cenová výhoda patrná. Jednorázové úvazy se používájí hlavně v oblasti kontejnerů, námořních lodí a obecného zabezpečení nákladu.

Společnost Sopack s.r.o. nabízí jendorázové úvazy vysoké kvality. Naše jednorázové úvazy jsou certifikovány společností Germanschier Lloyd certifakční společností, i proto jsme si jisti, že Vám dodávámě kvalitní produkty.

Doporučení jednorázové úvazy

Společnost Sopack s.r.o. nabízí spolehlivé a certifikováné jednorázové úvazy. Důležitý bod při navrhnutí ekonomického jednorázové úvazu je správné vyhodnocení lineární síly (linear strength), kterou je možné zaměnit se systémovou sílou (system strength), která je přibližně 2-3x větší něž síla linearní. Jednorázový úvaz bychom mohli jednoduše předimenzovat a zbytečně navyšovat náklady na zabezpečení zboží.   

Ing. Karel Sodomka

Ing. Karel Sodomka

Jednatel společnosti
E: karel.sodomka@sopack.cz
T: +420 602 285 903

Výpočet sil v kontejneru v intermodulární dopravě

Tým Sopack je připraven Vám pomoci s návrhem a propočtem sil v kontejneru, při fixaci zboží v kontejneru je nutné zjistit cestu, jakou bude kontejner putovat a dle toho spočítat síly na které má být kontejner fixován. Dle statistik kontrolních úřadů je v dnešní době 25 % kontejnerů exportovaných z EU nedostatečně zajištěno a až 60 % námořních kontejnerů, které jsou do EU importovány. Výpočet sil v kontejneru je definován pomocí norem jednotlivých států, či CTU Code (Cargo Transport Unit), AAR Code (Association of American Railroads) UIC, ČD Cargo. Vždy je nutné se zaměřit na cestu kontejneru

Výpočet sil v kontejneru v námořní dopravě

Pro správnou fixaci zboží v námořním kontejneru je nutné znát, jaké síly na kontejner působí a do jakých směrů je nutné kontejner zajišťovat/fixovat. V námořní přepravě CTU Code určuje rozložení sil dopředu 0,4G, dozadu 0,4G, do boku 0,8G, ve směru nahoru 0,2G

Výpočet sil v kontejneru v želežniční přepravě

Pro správnou fixaci zboží v železničním kontejneru je nutné znát, jaké síly na kontejner působí a do jakých směrů je nutné kontejner zajišťovat/fixovat. V železniční přepravě CTU Code určuje rozložení sil Dopředu 0,5G, Dozadu 0,5G, do boku 0,5G, ve směru nahoru 0 G. Nicméně UIC a ČD CARGO má vyšší poždavky a to dopředu 1,0G, dozadu 1,0G, do boku 0,5G, ve směru nahoru 0,3 G

Výpočet sil v kontejneru v nákladní přepravě

Pro správnou fixaci zboží v námořním kontejneru na silnici je nutné znát, jaké síly na kontejner působí a do jakých směrů je nutné kontejner zajišťovat/fixovat. V železniční přepravě CTU Code určuje rozložení sil dopředu 0,5G, dozadu 0,5G, do boku 0,5G, ve směru nahoru 0 G.